Dotazy a odpovědi

1) zadáním aktualizační cesty do “firmware server path” firmware.grandstream.com a následně restartujte zařízení. Důležité: telefon musí být připojen na internet. Zvolte, zda aktualizovat pomocí protokolu HTTP, HTTPS a zaškrtněte “kontrolovat aktuální firmware vždy.“;

2) pomocí TFTP protokolu za použití programu, např. tftpd32;

3) firmware můžete aktualizovat ručně přímo na zařízení (neumožňují všechna zařízení). Předtím si firmware na vybrané zařízení stáhnete na: http://www.grandstream.com/support/firmware.

Zkontrolujte zda je správně zasunutý adaptér do telefonu a do elektrické sítě. Pokud je vše v pořádku vysuňte adaptér z elektrické zásuvky, vyčkejte cca 10s a znovu ho zapojte.

Zkontrolujte zapojení kabelu ve sluchátku a v telefonu. V telefonu musí být zapojen v portu s označením handset. Pokud je vše v pořádku zkontrolujte zda je Váš účet zaregistrován.

Vypojte ho z elektrické sítě a restartujte přístroj. Zaktualizujte firmware pokud není zde nejnovější. Můžete jej zjistit na stránce firmware.grandstream.com .

Zkontrolujte zda je zapojený ethernetový kabel a zkontrolujte zda má telefon IP adresu. Pokud je vše v pořádku, otestujte zda je účet zaregistrovaný.

Zkontrolujte zda je zaregistrovaný účet. Pokud je vše v pořádku restartujte telefon.

Aktualizujte firmware na nejnovější. Pokud je aktuální a problém stále přetrvává zkontrolujte internetové připojení u Vašeho poskytovatele, zda je vše v pořádku.

Vyresetujte telefon do továrního nastavení, aktualizujte firmware na nejnovější a znovu nastavte telefon. Nezapomeňte si zazálohovat Váš telefonní seznam. Telefonní seznam – správa telefonního seznamu – stažení telefonního seznamu. Na stejném místě se po vyresetování dá nahrát zpět.

Aktualizujte firmware, seznam najdete na firmware.grandstream.com. Pokud aktualizace nepomohla obraťte se na prodejce kde jste zařízení zakoupily.

Aktualizujte firmware, seznam najdete na firmware.grandstream.com. Pokud aktualizace nepomohla vyresetujte telefon do továrního nastavení a znovu nastavte. Pokud toto nepomohlo obraťte se na prodejce kde jste zařízení zakoupili.

Zkontrolujte zda je zapojen ethernetový kabel do telefonu na jedné straně a na druhé straně do switche, routeru či jiného zařízení. Pokud je vše v pořádku aktualizujte firmware a vyresetujte telefon do továrního nastavení a znovu jej nastavte.

Aktualizujte firmware, seznam najdete na firmware.grandstream.com. Pokud aktualizace nepomohla obraťte se na prodejce kde jste zařízení zakoupili.

Pokud jste při aktualizaci firmware vypojili telefon z napájení, nelze jej znovu instalovat.

Aktualizujte firmware, seznam najdete na firmware.grandstream.com. Pokud aktualizace nepomohla vyresetujte telefon do továrního nastavení a znovu jej nastavte. Pokud toto nepomohlo obraťte se na prodejce kde jste zařízení zakoupili.

Pokud k tomu nedošlo bez cizího zavinění obraťte se na prodejce, kde jste zařízení zakoupili.

Zkontrolujte zařízení kam je připojen ethernetový kabel z telefonu (switch, router). Aktualizujte firmware, seznam najdete na firmware.grandstream.com.

Aktualizujte firmware, seznam najdete na firmware.grandstream.com. Zkontrolujte u Vašeho poskytovatele služeb zda je vše v pořádku na jejich straně a zda máte správné údaje.

Zkontrolujte připojení adaptéru do sítě a do telefonu. Pokud toto nepomohlo obraťte se na prodejce kde jste zařízení zakoupili.

Aktualizujte firmware, seznam najdete na firmware.grandstream.com. Vyresetujte telefon do továrního nastavení a znovu jej nastavte. Pokud aktualizace nepomohla obraťte se na prodejce kde jste zařízení zakoupili.

Vyresetujte telefon do továrního nastavení, aktualizujte firmware. Pokud aktualizace nepomohla a účet se stále nedaří zaregistrovat, obraťte se na Vašeho poskytovatele telefonních služeb.

Aktualizujte firmware, seznam najdete na firmware.grandstream.com. Vyresetujte telefon do továrního nastavení a znovu jej nastavte. Pokud aktualizace nepomohla obraťte se na prodejce kde jste zařízení zakoupili.

Zkontrolujte formát čísla v adresáři. Číslo musí být zadané ve stejném formátu, jako posílá operátor při příchozím hovoru. Pokud například při příchozím hovoru vidíte na displeji číslo ve formátu 602XXXXXX, zadejte ho stejně do adresáře. Pokud tam vložíte číslo ve formátu 00420602XXXXXX, kontakt se nedohledá a jméno se nezobrazí.